Koszyk (0 produkty) 0

Obsługa klienta

Dostawa

Rezerwuj i odbierz w sklepie

W salonie stacjonarnym możesz odebrać zarezerwowane produkty.

Dostawa kurierem

Oferujemy wysyłkę produktów kurierem.

Odbiór w Paczkomacie

Oferujemy wysyłkę produktów do Paczkomatów.

 

Metody płatności

przelewy24 płatności

Przelewy24 płatność internetowa

Zapłatę za zakupiony towar należy dokonać od razu w procesie zakupowym.

Szybkie przelewy online w sklepie internetowym beautyday.pl są obsługiwane przez system Przelewy24.

W ramach tego systemu można dokonywać prawie natychmiastowej zapłaty za zamówienie logując się do swojego banku i potwierdzając już gotowy polecenie przelewu online.

System spełnia najwyższe standardy bezpieczeństwa i jest powszechnie stosowanym w Polsce systemem płatniczym dla transakcji online. Operatorem płatności jest spółka PayPro SA i działa pod nadzorem KNF.

Lista obsługiwanych banków, z których zapłacisz online w beautyday.pl przez system Przelewy24:

  • BLIK
  • mBank - usługa mTransfer
  • Bank ING - usługa Płać z ING
  • Bank Pekao SA
  • Santander - usługa Przelew24
  • Alior Bank
  • T-mobile Usługi Bankowe obsługiwane przez Alior Bank
  • Bank Credit Agricole
  • Bank Citi Handlowy - usługa Płacę z Citi Handlowy
  • BOŚ Bank - Bank Ochrony Środowiska
  • Getin Bank
  • Noble Bank
  • Bank BNP Paribas
  • Idea Bank - Paylink Idea
  • Pocztowy24
  • Enveleo Bank
  • Nest Bank
  • Plus Bank
  • Banki Spółdzielcze
  • Millennium Bank
  • Skycash
  • Bank Nowy BFG SA
  • Toyota Bank
  • Volkswagen Bank
  • PKO BP
  • i-PKO
  • Inteligo - bankowość internetowa banku PKO BP

Regulamin Przelewy24.

Płatność przy odbiorze (odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym)

Zapłatę za zakupiony towar dokonujemy w sklepie stacjonarnym.

Chcesz zwrócić towar? Nie ma problemu!

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał oświadczenie przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Jak zwrócić produkt?

1.Wypełnij Formularz zwrotu, który dołączyliśmy do przesyłki.

Potrzebujesz nowego dokumentu? Pobierz formularz

Jeżeli nie masz możliwości wydrukowania Formularza zwrotu, dołącz do paczki kartkę z numerem zamówienia.

2.Sposoby zwrotu towaru

  • Zwrot w sklepie stacjonarnym
    • Zapakowany produkt wraz z wypełnionym formularzem zwrotu dostarcz do nas – ul. Jędrzejewskiego 7/1, 62-700 Turek, Polska.
    • Produkty zakupione w sklepie stacjonarnym można zwrócić jedynie stacjonarnie za okazaniem paragonu.
  • Zwrot na własny koszt
    • Zaadresuj paczkę na – Jędrzejewskiego 7/1, 62-700 Turek, Polska. Zachowaj potwierdzenie nadania przesyłki.
    • W tym przypadku koszty poniesione na wysyłkę paczki nie zostaną zwrócone.

Co się dzieje po zwrocie towaru?

Weryfikacja przesyłki – sprawdzimy zgodność jej zawartości z otrzymanym Formularzem zwrotu. Po pozytywnej weryfikacji otrzymasz od nas informację na adres mailowy podany w zamówieniu.

Zwrot środków – środki otrzymasz tą samą drogą, którą opłacono zamówienie.

Korekta dokumentu zakupowego – na e-mail otrzymasz skorygowaną fakturę.

Więcej na temat zwrotów możesz przeczytać w regulaminie sklepu.

Staramy się dostarczyć towar bez wad. Mamy jednak obowiązek dostarczyć Klientowi, będącemu konsumentem, towar wolny od wad i odpowiadamy wobec niego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne, jeżeli sprzedany towar ma wadę. Chcielibyśmy uwzględnić wszystkie reklamacje, jednak w niektórych przypadkach nie możemy tego zrobić. Musimy mieć realne przesłanki świadczące o nieprawidłowościach wynikających z winy producenta.

Aby dokonać reklamacji towaru pobierz formularz, wypełnij i wyślij do nas na adres e-mail: kontakt@beautyday.pl

Więcej na temat zwrotu towaru możesz przeczytać w regulaminie sklepu.

Platforma ODR

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r., udostępniamy łącze elektroniczne do platformy ODR: ec.europa.eu/odr. Platforma ODR stanowi m. in. źródło informacji na temat form pozasądowego rozstrzygania sporów mogących powstać pomiędzy przedsiębiorcami i konsumentami. Niezależnie przypominamy, że adres poczty elektronicznej, pod którym mogą się Państwo z nami kontaktować to: kontakt@beautyday.pl

W jakich krajach można zrobić zakupy online?

Zakupy online można dokonać na terenie całej Polski.

Jak sprawdzić czy zamówienie zostało złożone prawidłowo?

Po złożeniu zamówienia, na Twój adres e-mail wysyłane jest potwierdzenie zamówienia, zawierający numer zamówienia, adres rozliczeniowy i dostawy.

Otrzymałem wadliwy towar, co robić?

Jeśli otrzymasz wadliwy towar lub produkt, przejdź do zakładki Reklamacje.

W jaki sposób opłacić zamówienie?

Formą płatności na sklepie jest system płatności internetowych i przelew tradycyjny.

Jak dostarczycie przesyłkę?

Zamówienie możemy wysłać na wybrany przez Ciebie adres za pomocą aktualnie dostępnych dostawców na sklepie internetowym.

Ile czasu trwa dostawa przesyłki?

Standardowa dostawa zajmuje zwykle 2-5 dni roboczych. Czas dostawy zależy od wybranego sposobu dostawy.

Jak wygląda proces dostawy przesyłki?

Otrzymasz wiadomość e-mail z informacją o wysłaniu paczki (gdy zamówienie opuści magazyn). Kurier skontaktuje się z Tobą bezpośrednio, by powiadomić Cię o dostawie.

Nie otrzymuje e-mail od Beauty Day, co robić?

  • Zweryfikuj, czy maile nie znajdują się w folderze SPAM.
  • Sprawdź, czy w Twoim koncie Klienta widnieje poprawny adres e-mail.
  • Jeśli Twój adres e-mail jest prawidłowy i wiadomości nie znajdują się w folderze SPAM, prosimy o kontakt.

W jaki sposób założyć konto Klienta?

Konto Klienta możesz założyć na dwa sposoby:

  • Kliknij w prawy górny róg strony w opcję „Zaloguj”. Zostaniesz przeniesiony na poniższą stronę, na której dokonaj rejestracji.
  • Możesz również założyć konto podczas robienia zakupów. Po włożeniu produktów do koszyka, przejdź do kolejnego kroku zamówienia i załóż konto.

Dostępność produktu

Wszystkie produkty widoczne w naszym systemie są dostępne u nas w magazynie. Wysyłka zazwyczaj realizowana jest w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Paragon, faktura VAT

Każdy zakup u nas potwierdzony jest paragonem, na życzenie wystawiamy również faktury Vat.